între răsărit şi apus...Cluj-Napoca

Primăvara a-ncolţit chiar în zodia oamenilor liberi Şi-am plecat pe drumul meu, am plecat spre libertatea mea.. Am trăit cu visele şi-am visat cum am ştiut mai bine..Şi le-am iubit cu-adevarat, am iubit în viaţă dragostea.. Hai cu mine acum în povestea mea! Când ne vom întoarce...nu-ntreba!! [Cetaţuia...cer şi pământ] Omule care iubeşti, omule care asculţi acuma.. Nu-ţi închide inima, crede doar în libertatea ta! De ai sufletul curat, gândul tău să zboare acum în zare. Uită tot ce te-a rănit, fără tine lumea n-ar fi ea... Hai cu mine acum în povestea mea! Când ne vom întoarce...nu-ntreba!! Cine ştie care-i taina omului, unde-i casa Domnului? Cine ştie unde se duc zilele, noaptea când le ia? Cine ştie care-i taina florilor, unde-i casa norilor? Cine-mi spune vantul de ce bate-acum peste al meu drum? Cine ştie taina păpădiilor, zâmbetul copiilor? Cine-mi spune unde se duc zilele, noaptea când le ia? [Salina Turda= GALACTIC] [Simina] [Camin 14] "dincolo de nori ...e-o raza de lumina...dincolo de nori e lumea mea" "Nu libertatea lipseşte, ci lipsesc oamenii liberi." Leo Longanesi

Popular Posts