Tuesday, 12 April 2016

Despre Silan Sof&Oils si campania BUZZstore

      In urma cu ceva timp mi-am creat cont pe BUZZstore pentru a castiga dreptul de participare la campanii de testare pentru diferite produse. La inceput nu am fost foarte norocoasa insa nu m-am dat batuta iar de curand am fost selectata pentru testarea de produse Secom. Am fost placut surprinsa de consistenta pachetului de testare si de calitatea buna a produselor Secom.
    La scurt timp, cei de la BUZZstore au mai lansat o campanie interesanta si anume cea la Balasmul Silan Soft&Oils. Am avut norocul de a ma numara si de data aceasta printre cei selectati sa testeze produsele, astfel ca la doar cateva zile am si primit kitul Buzzsilan.
  Pachetul continea un bidon de 1,5l balsam Silan Soft&Oils, 10 mostre si 10 flyere pentru a le distribui cunostintelor si un umeras pufos si colorat.



  Dupa testare am ramas cu o impresie foarte buna despre acest balsam deoarece are un parfum placut care persista iar rufele raman fine si catifelate. Recomand cu incredere balsamul Silan Soft&Oils si deasemeni va recomand sa va inscrieti pe BUZZstore pentru a avea sansa de a testa produse. Tocmai a inceput campania Tefal.
#buzzsilan @BUZZstore